1. Brak prawa do odstąpienia od umowy w przypadku e-booków
Zgodnie z art. 38 pkt 13 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Klientowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w przypadku zakupu treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym (np. e-booków), jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Klienta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy oraz po poinformowaniu go o utracie prawa do odstąpienia od umowy.
Zakup e-booka w sklepie pagefit.pl jest równoznaczny z wyrażeniem zgody na rozpoczęcie realizacji świadczenia (czyli dostarczenie treści cyfrowej) przed upływem 14-dniowego terminu do odstąpienia od umowy oraz z przyjęciem do wiadomości, że Klient traci prawo do odstąpienia od umowy w momencie pobrania e-booka lub otrzymania do niego dostępu.
2. Reklamacje
W przypadku, gdy dostarczona treść cyfrowa (np. e-book) jest uszkodzona, nieczytelna lub niemożliwa do otwarcia, Klient ma prawo do złożenia reklamacji.
Reklamacje można składać drogą elektroniczną, wysyłając wiadomość na adres: kontakt@pagefit.pl.
W treści wiadomości należy podać:
- imię i nazwisko lub nazwę konta zamawiającego,
- numer zamówienia,
- opis problemu,
- załącznik (jeśli to możliwe) potwierdzający błąd.
Reklamacje rozpatrywane są w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty ich otrzymania.
W przypadku uznania reklamacji, Klient otrzyma poprawny plik lub – jeśli to niemożliwe – zwrot środków.