Nie czekasz – e-book trafia do Ciebie od razu po zakupie

1. Brak prawa do odstąpienia od umowy w przypadku e-booków

Zgodnie z art. 38 pkt 13 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Klientowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w przypadku zakupu treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym (np. e-booków), jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Klienta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy oraz po poinformowaniu go o utracie prawa do odstąpienia od umowy.

Zakup e-booka w sklepie pagefit.pl jest równoznaczny z wyrażeniem zgody na rozpoczęcie realizacji świadczenia (czyli dostarczenie treści cyfrowej) przed upływem 14-dniowego terminu do odstąpienia od umowy oraz z przyjęciem do wiadomości, że Klient traci prawo do odstąpienia od umowy w momencie pobrania e-booka lub otrzymania do niego dostępu.

2. Reklamacje

W przypadku, gdy dostarczona treść cyfrowa (np. e-book) jest uszkodzona, nieczytelna lub niemożliwa do otwarcia, Klient ma prawo do złożenia reklamacji.

Reklamacje można składać drogą elektroniczną, wysyłając wiadomość na adres: kontakt@pagefit.pl.

W treści wiadomości należy podać:

  • imię i nazwisko lub nazwę konta zamawiającego,
  • numer zamówienia,
  • opis problemu,
  • załącznik (jeśli to możliwe) potwierdzający błąd.

Reklamacje rozpatrywane są w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty ich otrzymania.

W przypadku uznania reklamacji, Klient otrzyma poprawny plik lub – jeśli to niemożliwe – zwrot środków.